?

Log in

I DON'T LIKE YOU. [entries|friends|calendar]
As a dying scene, may our hearts burn on.

[ website | Miiiiiiii space. haha ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

( Think you know what I'm about?)

[17 Jul 2006|04:19am]
[ mood | contemplative ]

NEW JOURNAL.
read what the entry says and suck it up.


http://makehimwantmore.livejournal.com/
http://makehimwantmore.livejournal.com/
http://makehimwantmore.livejournal.com/


( 1 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

Where is the moment we needed the most? [15 Jul 2006|03:05pm]
[ mood | energetic ]


The beach at night is fucking amazing. <333 ...glad I was with him :)


Running on less than 4 hours of sleep.. woke up today at 8:00 AM to go to colorguard practice at Varela and of course when we are done, we played our ringtones and had our own club!  I love not caring what other people think, and I love Miche!!!
She is the best best friend I have ever had. I can honestly call her my best friend.


Show at the Roxy tonight. :) laterrrrr






"So where is the passion when you need it the most, Oh you and I... "

( 5 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

ilovemiche. haha [11 Jul 2006|11:26pm]
[ mood | relaxed ]

Marcus made me a kewl icon :) iloveit !
Thanks !!!!






so in other news.. I like this really cute boy. ;)
and my whole damn family thinks he's cute. Interesting, eh?

( 3 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

305 305 [08 Jul 2006|03:14pm]
[ mood | contemplative ]

I got my old number back !!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

the 305 305 one.
k thanks bye <3

( 9 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

Jersey !?!?! [03 Jul 2006|07:43pm]
[ mood | chipper ]

miche's messages on M space consist of subjects like this:
DAY 2
DAY 3!
DAY 4 AND 5 !

hahaha poor her. she loves them though! that's why I loooove herrrrrrrrrrrrr ! 



I went shopping today and I am happy   chipper. :D also. I HATE that I get hit on or stared at by gross guys! they make it freaking obvious. ...that is all. LOVE YOU GUYS. some of you. I miss very few of you I am not afraid to say. <333 much love!


.....EDIT.....
0:10] promnight skyys: i want to go homecoming dress shopping with you at the falls!!
[20:13] codelisi: OKAY! HAHA
[20:13] codelisi: who do i go to homecoming with?  
[20:13] promnight skyys: well
[20:13] promnight skyys: i can see why your sad..
[20:14] promnight skyys: how the hell do you choose from te selection you have


LMFAO... had to add that. I DO NOT have a selection!   
ILOVEMICHE

( 12 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

Amaretto sour, anyone? [01 Jul 2006|01:54am]
[ mood | happy ]

I had a GREAT drink tonight. Officially my favorite. haha.
Called Amaretto sour.
it was damn fantastic. I had 5. :D


Nerely's party was good, too bad I didn't know anyone and all the boys were on the gay side.
I love my cousins and brothers :)

I ... c o m p l e t e l y ... miss > MICHE < and staying at her house :( :( ........love you!!! and of course gotta love Kat, Julio, Fern and Holderrr <3

( 1 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

for a little boy named Fernando. [27 Jun 2006|01:28am]
[ mood | amused ]

I just mayyyy miss Fernando as well !


but that would ONLY be because he's hot. lmfaooooo <3 you fern.
I'm keeping your fucking hat!!!

( 2 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

saying my goodbyes. haha. [26 Jun 2006|05:49am]
[ mood | awake ]

man I keep making entries then erasing them! lol.

welllllllll I'm going to Blizzard Beach (monday) and then Islands of Adventure on tuesday! Atleast I know Miche Julio and Kat will definately miss me! <33333

[05:45] Rex384: have fun, stay safe!
[05:46] Rex384: i will miss you
[05:46] Rex384: but ask me again and i'll deny it

hahahha love you Julio !!!!!!


Steph, I want to see them hot myspace guys so you better show me them ! :D
LOVE YOU GUYS BYE.

( 12 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

[23 Jun 2006|01:10pm]
I HATE DAMIEN COLLADO!

just for you posho! <3

( 4 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

to all you people standing proud, thinking you know what I'm about, I think you could FUCK YOURSELF. [23 Jun 2006|02:32am]
OK, EVERYONE NEEDS TO STAY THE FUCK OUT OF MY BUSINESS.

you don't know shit about Nick's relationship with me so don't hold fucking grudges against me because you haven't had a long relationship ever in your life.

Fuck off and stop talking about me, I'm not in your damn life and nor do I want to be anymore.
On top of it all, it's over between Nick and I so what are you still doing messing with it?

Grow up, and deal with your own life, and get me and my relationships out of it.

( 15 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

Never resting time... leads summer on. [21 Jun 2006|02:28pm]
Photobucket - Video and Image Hosting

Italy 06 !!!!!!!!!
she said the grass never smelled so fresh!





oh I was so in love. how very wrong was I.

IN GOOD NEWS. AJ BOUGHT ME THE CHIODOS CD.
I wasn't kidding when I said I hate you all. :D

( 7 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

Friends forever... [14 May 2006|02:52am]
[ mood | relieved ]

ihateyouall!


oh yeah but I love miche and steph!

KTHANKSBYE! ♥

Love has it's odd ways..... [12 May 2006|05:20pm]
[ mood | confused ]

I've never felt so alone.
I hate talking to people about anything.


YOU'RE JUST A FUCKING LIAR.....
I can't believe I didn't see it, you're amazing at lying. ♥

( 6 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

I know that you like my STYLE !!!!!! [01 May 2006|11:49pm]
[ mood | ecstatic ]

H A P P Y B I R T H D A Y T O M E ! ! !


( read at 11:59 turning 12:00 am on May 1st. )

haha may 2nd :) :) :)




Awesome, FIU sent me an email saying happy birthday...

Photobucket - Video and Image Hosting

( 3 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

[30 Apr 2006|12:04am]
[ mood | accomplished ]

just some new pics... :)

Photobucket - Video and Image Hosting

yeah she's too kewl for you. AQUI !Collapse )

( 17 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

KEIRA [22 Apr 2006|11:12pm]
[ mood | chipper... I MISS LYNN ! ]

As some of you may know.... I GOT A PUPPY! On thursday for my birthday which is may 2nd!

Her name is Keira, she's tiny and she is 11 weeks old :) :) :)

Image hosting by Photobucket

oh and she sleeps like a retard :)

+ 23Collapse )

( Think you know what I'm about?)

[16 Apr 2006|02:44am]
[ mood | hyper ]

The movies I used to work at + Phil and Andres + AJ and Christian + borrowing Andres' nametag during Scary Movie 4 = FANTASTICAL FUN.

lol I love them 2. Going to visit them more. :)
Chelsie!!!!!!!!! :)

and of course in the car on the way home screaming along with Kelly Clarkson with AJ in ze car. hahahahahahaha <3

( 7 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

My day in a few one liners. [07 Apr 2006|04:43pm]
[ mood | calm ]

1- What a pussy.

2- Awkward.

3- Garcia haha.

4- Holder Danny and Christian.

5- Wrong doings.

6- Hippocrits.

7- <3 AJ.

8- going to work now :)

9- I MISS niCo. <333333333333333333333

( 8 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

only you can speak the words on your lips. [26 Mar 2006|03:48pm]
[ mood | annoyed ]

Image hosting by Photobucket
( I got really sunburnt. :) but I'm tan now! )


YAY PICTURES.Collapse )


k more lata ♥

( 3 can fuck themselves. ♥ Think you know what I'm about?)

oh oh so stuck up, told me shut the fuck up! [19 Mar 2006|05:57pm]
[ mood | contemplative ]

I won't let you take away my joy.

I won't let you take my pride.
I am so far from you, I enjoy it.
Little do you know that I don't like any of you very much.

keep my friends farther and my enemies closer.
I can't help but be the opposite of what society sees me as.

I can't help but be calm, cool, collectively ME.

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]